Hemma i soffan

Nu sittligger jag i soffan med fötterna på bordet, aaah :)
Helt slut efter våran tur till kupolen :P

Köpte täcke och kudde till vagnen, sen lite smågrejs,
vi åkte ju inte dit för att göra av med varenda korvöre,
(trots att jag lätt skulle kunna göra de :P ) mest för att ha något att göra :)
Käkade "lite" och umgicks, trevligt!
Och jag glömde kolla efter nagellacket!
MEN det är iaf ett måste som jag ska införskaffa ;)

today



Nu sitter jag och försöker hålla ögonen öppna
för att ta med G på kvällspromenixen och möta Marcus vid 22.3o.

Imorgon har jag . . . Iiingenting inplanerat!
Ska nog faktiskt ta tag i min garderob som ligger på golvet i gästrummet!
De är ju såååå tråkigt, men det behövs!! 


Ha det fint nu.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jag .. Emma ..

men neeeeej nej nej nej !!!! det var inte så jag menade alls... tyckte bara korten passade så bra in i min berättelse :) ahhaaa



jag hade ju för fasen inga andra kort :P

2009-04-01 @ 07:46:42
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0