Mitt i natta

Idag har Emma varit här på besök för fika och tjatter,
Hon hade med sig den berömda kanelgömman och jag stod för stjärterum och kaffe ;)
Alltid lika trevligt :)

Nu på kvällskvisten har jag och Marcus kollat på två filmer och smaskat gotta.
Det har kollats på Patrik 1,5 & Changeling, bra filmer!
Vet inte om Marcus tycker att det är sådär jätteroligt att kolla på film med mig
då jag ständigt måste säga och uttrycka
precis vad jag känner för det som händer i filmen, mkt och högt!
Va arg och frustrerad man kan bli över en film ?! :P haha.

G vill gärna ligga så nära som möjligt, myspys :)

I morgon . . Ska jag inte jobba :D
Jag ska ta mig till stan för ett besök på banken
sen har jag planerat in fika med Emma, otippat? :P

Dagens gina tricottröja :P Gud vad jag är fantasilös, jösses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0