Söndag

Hallihallå!
Tycker att jag har haft något att göra hela tiden sen i fredags
så har lixom inte blivit nå dator!
Efter jobbet i fredags kom Kerstin och hämtade upp mig,
 vi åkte hem till henne och jag hjälpte henne göra slingor, tjattrade och åt :)
Kom hem strax före åtta, då hade Marcus fredagsstädat så fint här hemma!
Vi satte oss och kollade på så ska det låta
sen kika vi på en halv film innan vi gick och la oss :)
På natten vaknade jag runt två, illamående och ont i magen!
Satt på och bredvid toaletten i en timme med kväljningar och magknip
innan det tillslut kom hem kräka,
bara de INTE ÄR MAGSJUKAN tänkte jag!!

Gick och la mig igen medn efter tio minuter med magknip gick jag upp
och blev sittande på toa en halvtimme
tills jag tillslut kunde gå och lägga mig och somnade!
Vaknade sedan pigg och alert så det måste nästan ha varit kaffet jag drack i fredags,
3 koppar! Min mage tål knappt en, haha :P
 
Igår var jag och Marcus ner på stan och åt lunch, handlade lite och mös av solen :)
Väl hemma började jag förbereda för kvällen
då vi hade bjudit hit Marcus föräldrar på mat,
hans pappa fyllde i torsdags!
Han hade tacos som önskemål så tacos blev det, i massor och tårta efteråt,
trevligttrevligt :)
Galet mätta som vi var låg vi och ojja oss på soffan ett tag
tills dom drog sig hemåt och vi gick på kvällspromenix med G.
Jag somnade sedan som en stock i soffan
då vi tittade på fortsättningen på filmen sen kvällen innan :P


Idag har vi inga planer, jag tog mig en rejäl sovmorgon till 11.oo
så nu ska jag snart hoppa in i duschen så man piggnar till
och Marcus håller för tillfället på att måla byrån som vi tillslut fick hem,
vilket betyder att den förmodligen kommer komma på sin rätta plats ikväll, iihiii :D

Efterfest i sommras, sådär lagomt fräsch :P haha



Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenixen

Ville bara tacka för en riktigt trevlig kväll med allt gott som ni bjöd på, åt tack för presenten. Alltid lika trevligt att hälsa på er, och den lille hårige G är ju så mysig att man helst vill smuggla med honom hem i fickan.



Ha de riktigt och och lycka till med allt som är på gång för er.

Kram

L-G och Mia

2009-03-22 @ 17:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0