Uttråkad

Har varit grymt uttråkad idag, somsagt så vill jag göra nått när solen skiner.
Jag vill förnya och göra om.
Hade såå gärna velat haft en byrå som jag hittade på blocket hemma
så jag kunde pyssla med den, måla och dona MEN
har man inge körkort får man skylla sig själv, hade inte sån lust att bära den på ryggen :P

Gick ner i källaren efter många suckningar och kollade,
hittade en guldspegel som har legat där i över ett år
och skulle ha legat där i säkert 20 år till och det kändes ju lite tråkigt,
så jag skuttade ut med den i garaget och sprayade den vit :D
Nu måste den tydligen ligga och torka till imon, typiskt,
jag vill ju ha lixom ha saker klart på engång!!
Jag får snällt vänta :P

Innan


Efter

Håller på att klura ut en bra plats för den ;)
Nä, nu ska jag fortsätta kolla på Beck!
Stackars Beck har tandvärk :P Jösses! haha.
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: L-G

Du är flitig du, målar och donar:) Hälsa Gordon att farfar längtar efter honom.

2009-03-15 @ 22:41:28
Postat av: Fia

Spegeln blev ju super :) finfin..

2009-03-18 @ 17:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0