3 års kalas

Idag vaknade jag upp ur min skönhetssömn runt o9.oo,
låg och drog mig med G till halv tio.
Marcus var (som dom flesta andra mornar) redan uppe och pysslade :)
Åt en bjässebaguette till frukost innan jag knåpade ihop en frisyr och kleta på lite smink
sen for de iväg för att hämta upp Emma och sen Fia för en visit i Valbo :)
Hittade faktiskt en billig, skön kofta till mig :)
Köpte även en T-shirt och en huvtröja till Marcus,
är roligare att handla till honom för tillfället :P

   
Dagens knappnavel :P



Efter Valbo har jag varit på Alvas 3 års kalas,
ätit kakor och tårta :)
Gordon började föresten kalaset med att både skita och pinka inne
(dörren var öppen så han kunde MKT VÄL ha gjort det ute),
upptäckte honom med behovet halvvägs ute,
kreppa tag i honom och "kasta" ut honom, krääk!! 
Tydligen någon typ av översitterfason?!
Han fattar lixom inte att han är liten som en ärta (med mkt hår på)
Inte nog med det, nejnej!!
Han snodde sedan tårta av någon stackare som hade ställt den lite "olämpligt"
och när jag skulle säga till honom bet det lilla monstret mig!!!!
JÄÄÄÄKLAR va tokig jag blev!!
Drämde till det lilla aset sen fick han spendera resten av kalaset i en bur!!
Nu ligger han helt utmattad här brevid mig,
de är tydligen jobbigt att vara ett monster!!


Jaag har nu precis knölat i mig ostkrokar
och har iiingenting inplanerat resten av kvällen,
bara vääntar på att Marcus ska komma hem, är så tråkigt att vara ensam!!
Såå, jag gav som förslag att vi skulle gå ut och äta lite ikväll,
istället för att bara sitta hemma!
Slutar ändå med att Marcus somnar och jag får sitta vaken själv :P
Det skulle vara mysigt lixom, så vi får se vad kvällen har att erbjuda :)



Kommentarer
Postat av: Mia

Jadu Sofie!

Nu har Gordon lagt ribban..så här kommer ni att få ha det när bebben kommer...Gordon kommer att göra allt för att visa vem som bestämmer..he he...

Farfar han bara garvar han...

Kram Mia

2009-05-02 @ 19:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0