Barnmorskan

Ska strax cykla iväg till barnmorskan!
Hoppas för gudsskull att hon säger att han har fixerat sig idag!!
Trodde att han hade gjort de tills igår då jag gick och hade lite ont fram och tillbaka,
men så upptäckte jag att han måste ha vänt sig helt och hållet i magen,
fötterna var på andra sidan än dom brukar
och hickan kändes på andra sidan än den brukar,
har nämligen bara känt hickan på vänster sida tidigare och igår plöttsligt på höger!
Så hoppas att han snurrade till och fixerade sig, lr nått! :P

Näe, nu ska jag cykla.
upd senare :)
Ha en bra dag så länge!!

Kommentarer
Postat av: lindaaq

åh nu när du skrev om hickan fick jag en liten längtan tillbaka ;D mysiga hickan ! :) Lycka till ! :)

2009-05-07 @ 20:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0