dålig uppdatering (v.41, BF+5)

Har inte varit allt för flitig med uppdateringen idag känner ja
men har haft annat trevligt för mig :)

Var till barnmorskan 11.oo idag, för sista gången!
(hade hoppats på att förra gången var sista gången, men icke!)
Vi mätte, lyssnade och vägde.
Magen hade växt på sig ordentligt på en vecka,
förra veckan låg jag ganska långt under "normalkurvan" och nu låg jag tom liite över ;)
Hjärtljuden låg på 132 dom få sekunder vi hann lyssna innan batteriet dog i mackapären,
så lågt har de aldrig legat på, så han kanske var väldigt harmonisk just då :P
Hade även gått upp 1,5 kilo, så nu har jag alltså gått upp sammanlagt 13,5 kilo!!

Efter besöket hos barnmorskan gick jag och Marcus för att luncha
innan det var dags för honom att bege sig till jobbet
och för mig att möta upp Erica på stan.
Kom på en tidigare buss 
så hann med en kaffe hemma hos mamma innan Erica ringde,
trippade då vidare till stan för tjatter, wienerbröd och en coca cola :)

idag slog jag på stort och gästspeglade hos mamma ;P haha





Åkte hem hit en sväng innan vi åkte till Emma för fortsatt tjatter och kaffe :)
Några timmar senare satt vi somsagt och mumsade pizza . . . och tjattrade ;P

Erica åkte hemåt strax före 22.oo och Emma drog sig hemåt ett tag därefter.
Marcus kom hem, vi drack lite te, nu har vi bäddat ner oss
och om det blir som jag önskar sover jag snart, trött som jag är ;)


Tv-dax :)
Sov gott nu!

Kommentarer
Postat av: blondstar

hoppas lillen vill komma ut nu snart :)

2009-05-15 @ 09:22:15
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0