Deppig

Usch, jag är så deppig idag! :(
De är en såndär dag då allt känns jobbigt och minsta lilla ord kan få mig att störttjuta!
Har bölat ur mig två ggr redan
men jag känner att det finns Gott om tårar för en 3:e, 4:e och en 5:e gång :P
Man fåår ha såna dagar, jag tror faktiskt att man behöver ha såna dagar ibland!


Jag satt och pysslade lite med balklänningen nyss, men jag blir iinte klok!!
Jag ska få hjälp av Marcus mamma Mia, taack och lov!! :)
Annars vette sjutton hur detta skulle ha slutat, haha.

Annars blir det nog soffläge för hela slanten ikväll,
orkar inte göra något speciellt känner jag.
Marcus ska iväg åh hjälpa en kompis med hans bil, nångång,
så det blir jag och G som får ha soffmys ;)




Nu ska jag skjutsa iväg pappa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är nog in här en gång i timmen och kollar hur det går :)

2009-05-15 @ 19:58:13
URL: http://tettebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0