Fika, godis och film?

Emma kom och hämtade upp mig idag
(som vanligt, jag har måånga skjutsningar & hämtningar att ge igen :P )
Fika blev det och godis blev det men nån film blev de tamesjutton aldrig,
efter att ha väntat i 4-5 timmar sket vi i den
och Emma drog sig hemåt för ca en timme sedan.
Nu ska jag och Marcus kolla på film, en annan film :)
Äta lite godis och cheddarpopcorn, de är aldrig helt fel ;)


Inga känningar, iiingenting som tyder på att den lille är påväg ut heller!!
Jag är otålig!!
Jag kommer säker få gå såhär tjock och elendig i 2 veckor till, de förvånar mig inte!
Men jag vill inte inte inte de!!

today


Kommentarer
Postat av: nette

SNYGG frisyr!!!! Lycka till med lillpojken!!

2009-05-12 @ 21:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0