Fika i valbo

Det blev en fika i valbo idag,
det slog oss hur trött vi var på fikställerna i sandviken,
antingen är fikat dåligt eller så är det för folktomt och det går icke ;)
Såå vi tog oss en tripp till valbo
för att sätta oss mitt i valbo köpcentrum med varin bjässe foccacia,
mkt folk att stirra på och goood macka ;)
Vi hann även med att gå och glotta lite i några affärer,
köpte bara ett par vita sneakers till Marcus :P
Han KAN faktiskt handla själv :P 
men han tycker inte att det är roligt och det blir aldrig av om han själv får bestämma.
Jag åhandrasidan Äääälskar ju att shoppa,
så jag gör det mer än gärna till båda
och han blir alltid så nöjd så när jag kommer hem med något nytt ;P haha



Såg ungefär sjuttielvatusen snygga pumps
i olika färger och modeller som jag meer än gärna hade köpt till mig
men känns som att jag vill vänta till jag faktiskt får på ett par på fötterna igen,
DÅÅ jäklar ;P


Nu har jag städat lite härhemma och ätit en stor portion wook från gårdagen :)
Marcus kommer inte föns om en timme, hm?
Kanske ska sy ett skynke som vi ska ha istället för garderobsdörrar i barnrummet,
köpte tyg till det häromdan.
Har ju inte så mkt annat för mig, såå, de får nog bli så ;)

daagens





hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0