Fika, Valbo

Efter mitt senaste inlägg somnade jag om,
Marcus i ena soffan och jag i den andra ;)
Var så skönt, de regnade ute och jag hade inget planerat något viss tid,
så kunde slappna av och snusa lite på soffan :)

När jag tillslut vaknade till liv gjorde jag mig iordning lite snabbt
sen for det iväg till Emma
för att sedan avnjuta en pastasallad med pepparlax och tjatter på Marangoni :)
Sen hämtade vi upp Marie och åkte till Valbo.

Fick bli en morgonrock, smink och mattor idag :)
      

Morgonrocken åkte ner i BB väskan, ska tydligen vara bra att ha med sig en,
man får ju inte allt för snygga "kläder" att ha på sig som jag fattar de :P haha.


Nu har Marcus åkt till jobbet för ännu ett nattskift.
Jag somnade på soffan runt o2.oo tiden igår
då jag tycker att de blir så tomt härhemma när han jobbar natt!! :(
Jag har ju G juförsig, han låg tätt intill mig i soffan :)

Nu ska jag bege mig till Wisteria Lane!
Jag pratar såklart om Desperate Housewives,
tänkte löpa igenom några avsnitt i brist på annat! :)

och den vanliga dagensbilden :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo mitt försvann så fort han var född. så håll ut, är ju förhoppningsvis inte långt kvar nu :) Jag har hört att folk varit tvugen att operer sig men barnmorskan sa till mig att hålla armarna högt, det kan ju vara till liten hjälp iaf. Man kan ju dock inte gå med armarna uppsträckta hela dagarna :P Namn kommer nog kännas så självklart när han tittar ut -så det ordnar sig nog fin fint ! :)

2009-05-06 @ 10:27:42
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0