Fredag

Jaaha, då var det fredag igen och jag är galet rastlös!!

Inatt har både jag och Marcus vaknat till och från heela tiden
av snörvlande, kissande, halsont, bortdomnande, tvi!
Vaknade för mitt 3:e toabesök vid o5.oo, gick sen och smaska i mig en smörgås,
kollade på Judyn domstol  (heter de så?) och sen Nyhetsmorgon
innan jag lyckades somna om vid o7.oo-o7.3o och sov i två timmar till,
skönt, def behövdes :)

Nu har vi precis fredagsstädat lite.
Jag är galet rastlös då jag var hemma HELA dagen igår,
de tänker jag inte gå med på idag!!
Hade tänkt att hälsa på Bella,
men har ingen bil och buss känns inte så frestande för tillfället faktiskt, hm? :/


Inga känningar har jag heller, han verkar vara en envis lite sate!!

Kommentarer
Postat av: erica

Synd att inte buss dyger.. Annars är du välkommen hit.. :)

2009-05-08 @ 12:31:07
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0