Hemma från kalasandet

Nu ligger vi nerbäddade efter att ha kalasat i fleera timmar.
Jättetrevligt, dom är så mysiga och lättsamma allihopa! :)
De har även bjudits på allt från exotisk bricka
till tårtor och glass, chips och ostkrokar, godis, korv med bröd
m.m
(och såklart de mesta drickbara man kan tänka sig,
dock bara läsk och vatten för mig :P )
Det har även lekts lekar, vi vann salt och pepparkar som ser ut som grisar :P 
och vi fick presentkort och en present till lillen av Marcus mostrar,
det tackar vi sååå mkt för! :)




Vi fick även en sommartripp inplanerad till Ramsele
där Marcus moster med familj bor, jättemysigt ställe som jag förstår de :)
Och vad passade inte bättre än att dom två veckor in i Juli har loppis,
de är då vi ska dit ;) Något att se fram imot :)

Och den vaaanliga dagensbilden,
som jag snart hoppas få byta ut mot bilder på miraklet ;)




Näe, nu ska jag försöka slummra lite, de är ju en dag imon också :)
Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Farfarello å farmorello

Otroligt vad mysigt du skriver, du är en glädjespridare av stooora mått.



Kram L-G å Mia, hälsa Gordon

2009-05-22 @ 23:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0