Luugn kväll

Det blev inge bilmekande för Marcus
så vi åkte till mamma och Micke för att sällskapa hela kvällen :)
Kom hem för en dryg timme sedan
och nu ligger vi i varsin soffa, kollar på Bad Boys och äter lite chips :)
Har ni inte provat domhär chipsen, GÖR DET!!
Mina absoluta favoriter, mmh ;P




För övrigt, inga känningar, iiiingenting, suck!!

Håll tummarna för att jag ska vakna med sjujäklans värkar inatt,
för nu läängtar jag tamefan efter smärtan,
less som jag är på denna eeviga väntan!! :P


Näe, nu - soffläge :)
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: blondstar

jag älskar oxå dom där chipsen! o jag tänker hålla tummarna för dig.. att du får riktigt ont. va hemskt det låter, men de har vi ju förstått nu att det inte kommer vara smärtfritt! så lycka till :)

2009-05-15 @ 23:30:16
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Marie

Tryck ut han nuuuuuu ! :)

2009-05-16 @ 11:02:20
URL: http://marieeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0