Man går på känsla, sa Micke

Igår när Marcus hade kommit hem for vi iväg till moster för att avnjuta en grillkväll,
mamma och Micke var också där! :)
Det skrattades hysteriskt så tårarna sprutade,
Skrattattack nr 1 kom när Gordon gång på gång sprätte med bakbenen
och av någon konstig anledning stannade med ena benet Raakt bakåt!
Nått sånt går inte att förklara, man måste uppleva det!
Så om jag får nått bra tillfälle ska jag filma, jag lovar ;P

Skrattattack nr 2 handlade om något som man kanske inte pratar om sådär värst ofta,
därav också det roliga med det hela! :P
Nämligen: HUR torkar du dig?
Viker? Knölar? Tittar? Tittar inte?
SOM jag skrattade!! :P
Det bjöds på demonstrationer om om huruvida man viker lr knölar och citat som:
Om man får på fingret är det väl bara att skölja av!?
HAHAHA!
Va längesen jag skrattade så som igår, så de får vi tacka för :D




Jaa, idag? Iiingenting inplanerat!
Marcus putsar fönster för tillfället, my handyman ;)
Jag ska väl ta och hänga tvätten nu i brist på annat.
Ikväll kommer Hanna för att sätta i löshåret, spännande!! :D
Nu: hänga tvätt!

Kommentarer
Postat av: mamz

Hahahahaha, det var LÄNGE sen jag skrattade så mkt som igår.....hysteriskt roligt med Gordon. Herregud han behöver vård den där pälsbollen:-D

2009-05-03 @ 16:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0