Proppmätt

Igår åkte jag till farsgubben vid 1o.3o för att lämna tillbaka bilen som vi fått låna.
Vi åkte sedan och uträttade lite ärenden innan vi åkte till farmor för en kopp kaffe!
Pappa skulle träffa Alicia 13.3o så innan de lämnade han av mig hos Bella
som lite senare skjutsade mig till mamms.
Vi gick på stan, fixade och donade och hämtade sen upp G och Marcus
för en grill och löshårskväll därhemma :)
Kom hem strax efter 23.oo och somnade nån timme senare 
efter att ha gråtit till The Notebook som gick på 1:an,
jösses så romantiskt!! ;)

 
Idaag sov och sov och sov jag till 1o.3o,
när jag tillslut hasade mig upp
hade min älskade städat, dammsugit och torkat golven,
sicken kille! ;)
Gjorde mig iordning lite snabbt sen åkte vi till rusta för att fyndade lite.
Resten av dagen har jag tillbringat med Emma,
jag har hållt på med balklänningen ( som är lååångt ifrån klar :P )
och hon sydde en galet söt långtifrångravidklänning ;P
Nu på kvällen har jag och Marcus ätit lite god typisk sommarmat,
kött, pommes, tzatsiki, sallad och baguette, gottgott!!

Nu kollar vi på Så ska det låta och snart ska jag ta mig en dusch 
för att sedan kura ner mig i soffan till en film :)

Kanske upd med något kort sen :)
Hoppas ni haft en toppendag i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0