Sjukstuga

Det gick bra hos barnmorskan,
föörst sa hon att hon trodde att han fixerat sig
men efter att ha klämt och känt lite till
kom hon fram till att huvudet fortfarande var liite ruckbart.
MEN jag förklarade mina nästintill konstanta huggningar mellan benen igår och idag
och hon trodde att det var ett tecken på att han håller på att borra sig nedåt, wiihoo :P
Fick även tips om att "binda" något hårt mellan handled och handen
så att händerna håller sig raka under nätterna för att slippa bortdomnandet
då det "inte är någon idé" att beställa några handskenor
nu när det är så kort tid kvar sa dom,
så jag får prova på de inatt :P hehe.

Vi är sjuka härhemma :(
Vaknade upp för ca 20:e gången o5.3o imorse med halsont och ont i kroppen.
Ringde till Marcus och bad honom köpa med halstabletter påväg hem från jobbet.
Han hade också ont i halsen sa han,
Han har sjukskrivit sig (för första gången sen vi träffades tror jag bestämt)
då han har allergi blandat med förkylning och halsont,
han nyser hela tiden och det ligger snorpapper ööverallt, tycker så synd om honom!


Vi precis ätit supersmaskig köttgryta med ris
och ligger nu i varsin soffa och slöar lite :)


Får se om jag upd med någon bild sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0