sömnproblem

Jag kan inte sova!!
Jag har kissat 10 ggr på 2 timmar, målat tånaglarna, ätit smörgås, kollat tv
och nu sitter jag här då jag inte är det minsta trött!!
Jag tror lillen håller på med kickboxning i magen lr så,
han sprakar och har sig hejvilt, hela magen skumpar och det hjälper mig inte att sova.
Försökte filma men det var för mörkt så man såg inte, typiskt!
De är heller inget tecken på att han har planer för utvandring,
för som jag fattar det så känner man inte av dom små liven så mkt innan det är dags?!
Jag önskar iaf att det inte stämmer, för jag har att göra med en livlig lite kille ;P


Marcus föräldrar kom och hälsade på på kvällskvisten idag
och ingen blev väl gladare än jag :D
Jag hade nämligen kört fast helt och hållet med balklänningen,
 då kom Mia till undsättning och styrde upp det hela, 
tack och åter tack, jag hade aldrig klurat ut dedär själv!! ;P
Dom hade även med sig den sötaste Adidasdressen
och ett par GAALET söta adidasskor till lillpojken!!

Har ni sett nått så sött?
De är svårt att se storleken, men föreställ er miiiiiniatyr ;P


 

Dom hade också med sig en emaljhink,
suuupercharmig och alldeless sådär Sofieig var den, ihiii!! :D
Visar den imon :)
Det var renarama julafton här hemma, hehe.
TUSEN TACK! :D


Men jösses så han lever om i magen,
han har sprattlat konstant i över en timme nu,
han borde bli trött snart tycker jag!!
Jag borde också bli trött snart, de är lixom mitt i natten och jag borde sova :)

Ska väl försöka mig på att sova igen nu.
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: erica

Har också hört att om de är livat i magen är de ett tag kvar.. :( För när jag säger att de rör sig som aldirg förr säger de flesta ja men då är de lite kvar-...:(

2009-05-13 @ 10:34:22
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0