Sovmorgon

Idag ringde mamma och väckte mig vid 11.45,
jösses, de är såna gånger jag får lite småångest :P
Jag sommade juförsig inte förän nästan o2.3o
och sen har jag vaknat 1000 ggr av mina bortdomnade händer, morr!!
Har inte heller något inplanerat idag, så de var ändå OK med en lång sovmorgon :)
De är lustigt, förra veckan var inplanerat från morgon till kväll!
Denhär veckan: NADA!!
Får se om jag orkar släpa mig till bussen och hälsa på mamma om nån timme kanske.


Inga känningar än heller!!
Han verkar ha det bra därinne, för bra kanske.
Om han inte har kommit på lördag ska jag springa maraton i trappor :P

Nu ska jag snart väcka killen som idag, igen, ska ut och fiska :P
Det är bra att han skaffat sig ett intresse, jag borde skaffa ett jag med,
förutom att fika!! :P

Old one



Sen väntar en dusch så att man blir människa :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0