v.42, BF+12

Jösses, idag känner jag att jag är heelt tom i skallen.
Har ingenting att komma med alls :P
Har precis ätit frukost, gav mig själv en segdag och ligger fortfarande kvar i sängen,
Marcus är ute och klipper gräset, är ju tur att någon är hurtig :P

Idag har jag iiinga planer alls!!
Kanske ska kolla med Hanna om man får komma på besök?! :)

Lr om jag ska ge mig ut på jakt efter trähyllplan som jag kan måla
och kanske äääntligen få upp i köket?!
Vi får se vad dagen har att erbjuda,
ska iaf ligga kvar och lata mig lite innan jag gör något annat :)


Ha en toppendag så länge :)


Kommentarer
Postat av: Farfarello

Kolla denna länk http://blixman.blogg.se/ finns en del riktigt bra bilder på barn och hundar mm.



L-G

2009-05-21 @ 23:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0