v.42, BF+14

TVÅ VECKOR över tiden har jag gått idag
och inte något spår av att ungen vill komma ut!!
VI får se vad dom/han säger imon när vi ska in för att kolla så allt ser bra ut,
jag både hoppas och inte hoppas på att jag blir igångsatt
för hur läskigt jag än tycker att det skulle vara att bli igångsatt
känns varje dag som går nu som en eevighet!!

Föresten, min mobil är spärrad av krångel-3,
eller folk kan skicka sms och ringa mig men jag kan inte ringa eller skicka tillbaka,
så jag skiter inte i att svara till er som skickat, jag kan inte, så att ni vet :)

Dagens knappnavel





Idag är vi förövrigt väldigt uttråkade här hemma!!
Vi körde rundrund tidigare idag och fick syn på Alcen och Angelica,
vi blev inbjuden på kaffe och fick även kika på deras nya tillskott Tyra
som nu är 4 veckor (?) :)
Hon var så snäll, sov och sov, knorrade lite och sov vidare, så söt så :)


Åkte sen vidare till mamma och micke som höll på vid båten
men då började de regna så vi åkte hem till dom för lite fika
och nu sitter vi här hemma!!
Orkar inte ge mig ut på någon längre tripp men nåågot skulle jag vilja göra!?
Ska nog ge mig på att klippa Marcus nu, han börjar bli långhårig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0