wook

Mamma har varit här, vi har druckit kaffe, kollat film, ätit chips och lockat hennes hår.
Mkt trevligt, jag tycker om sällskap :)
Hon åkte strax före fyra då hoppade jag i badet och låg där åh plaskade ett bra tag,
så skönt när man har ont i kroppen, min rygg tar kåååål på mig, morr!!
Lyxade tom till det med en ansiktsmask ;)

Nu sitter jag här i soffan, sådär lagomt ugly
då jag inte orkar göra något åt mig själv känner ja,
klockan är ju ändå snart kväller! :) 
Är juförsig bra för hyn att få vila från smink lite också, min hy är iiinte den bästa :/

Dagens mage, nu tycker jag iaf att man kan se att den sjunkit?! :)


Har precis vräkt i mig en sjujäklans massa wook, huur gott är inte de!?? Mmmmh!!
Passa på att göra de nu när Marcus jobbar, han är nämligen inte så förtjust i de.
Men trots att jag endast skulle göra wook till mig blev de till ca 4-5 stora portioner,
jag är usel på dedär, jag gör alltid mat till hela området (kan man tro) :P
Bättre med för mkt än för lite juförsig ;)




Nu ska jag sätta igång med balklänningen så att den blir klar någongång.
Wish me luck ;P


Kommentarer
Postat av: lindis

haha, välkommen i klubben :) jag gör också alltid mat till ett helt kompani ;P

hoppas den lille kommer ut snart, förstår att ni måste längta nu :)

2009-05-12 @ 20:00:34
URL: http://lindalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0