jul jul jul

Lite röda detaljer
 
 
 

Lite pyssel
1. 2.
3. 4.
5.


1. 2 smågranar har fått flytta in, denhär har även fått en ljusslinga :)
2. Ljusslingor säger och ligger lite här och där, mysigt ljus.
3. Gjorde av en lampskärm av en kökshandduk utan ett ända stygn :P
fick idéen från en av mina favorit bloggar MeandAlice :)
4. Håller på att göra en ljuskrona med blockljus av ett gammalt trähjul,
fick slut på mossa dock så jag lär ge mig ut till skogs :P
5. Gjort hjärtan av ståltråd och lingonris
(så svårt att veta vad man ska ha för grönt i fönterna nu till jul tycker jag).
Och ljusstakarna/ljusstaken är ommålad från röd till vit ;P 


Kommentarer
Postat av: sofie

ååh såå mysigt ni har det hemma!

2009-11-30 @ 10:42:59
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

hur sätter du fast ljusen? :) jag va inne på o göra nån krans att hänga upp oxå men vet inte hur jag ska få ljusen att sitta kvar :)

2009-12-08 @ 15:14:26
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0