Feber

Det blev inte så mkt tid till mitt pysslande igår då William fick över 39 graders feber
(förmodligen av sprutorna) & var vaken mer lr mindre tills efter 23.oo.
Mammas hjärta, jättesnorig var/är han också, lillkillen!! ;(
Febern är iaf borta idag, tack och lov! :)


Hann iaf sy ett & ordna ett kuddfodral (ska sy tre).
Jag är HEEEELNÖJD, trots lite smågrejer som jag ska justera lite saker till nästa kudde :)
Ska visa sen hade jag tänkt, för idag blir de en till hemmadag,
trots 1 ½ timmes sovning på soffan nu på förmiddagen är jag helt slut.
Då är de skönt med hemmadagar :D
Ska ev baka bullar idag också hade jag tänkt, om jag orkar :P



Hej så länge då! :)


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jag ska oxå baka bullar idag :P haha. bara väntar på att peter ska sluta kl 14 så jag får börja.. va till ica tidigare o köpte de jag saknade :D

2009-11-04 @ 13:28:45
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Desirée

Imorgon är det dags för föräldragrupp kl 10 ;D Lika bra att påminna om - om inte william är sjuk vill säga. Hoppas vi ses ! Kramis

2009-11-04 @ 19:22:55
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0