Gurglar

Godmorgon/förmiddag.
William har börjat med något nytt, förutom att han säger ma-ma och pa-pa heeela tiden
(igår sa han tom mamma :P) han har nog ingen somhelst aning om vad de betyder, men ändå :P )
har han börjat gurgla, HÖGT, ett skrikande gurgel :P haha.
De är faktiskt gaaanska irriterande, men han är ju så söt :P hehe.


Dedär med tradera är ju förresten som ett jobb :P
Satt mer lr mindre hela dagen igår, svarade på mail och slog in paket,
20 plagg fick jag sålt!!
Inga superpriser precis MEN bättre än inget alls :D
Såå, nu kan jag köpa nytt :P

Tog en pause med traderandet igår så åkte jag, Marcus, W & G
till Alcen & Angelica (Thyra & Ella :).
Vi blev bjudna på nybakade scones och kaffe, jättemysigt & trevligt!


Idag ska jag uträtta lite ärenden när Marcus kommer hem,
bla skicka iväg dom 20 paketen :P Jösses!
Sen ikväll blir de mys för hela slanten :)


Upd mer senare :)


Kommentarer
Postat av: rebecca

Hejsan! Kikar in för att berätta att jag i fredags startade igång en jultävling i samarbete med O-Råsa i min blogg, kom och var med vetja. :)



http://geshiia.blogg.se/2009/november/jultavling-1.html

2009-11-22 @ 00:59:50
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0