Helt slut

Tog med William i vagnen och tog en promenix till Ö&B, Jysk & Coop nu på eftermiddagen
Kikade omkring, handlade lite och gick hem igen.
Men jösses vad otränad jag måste vara!
De tar runt 35 min i RASK takt att gå dit så de är en liten bit iaf,
men jag får så jäävluskt ont i svanken och i ljumskarna när jag går så fort, lite längre.
Det måste ha blivit sen jag var gravid för såhär fick jag då inte innan.
Är väl bara till att träna bort de antar jag, jösses va jobbigt :P

Jaja, nu har ni fått en kik på kuddfodralen också :)
Dom är inte riktigt klara än, jag ska måla dit initialer och årtal tänkte jag,
men behöver schabloner till de :)

Om man inte orkar sy och vill betala 3 ggr så mkt så kan man ju klicka hem domhär vettja ;)



Inga bullar blev de idag heller, hade ju för sjutton inga ägg hemma,
vi har aaaalltid ägg, morr!!
Tom att jag glömde köpa ägg när jag gick iväg till affären också, hm?
Är man yr så är man!


Jag & Marcus för snart 3 år sedan,
Va småå vi ser ut :P


Nu ska jag göra iordning lite kvällsfika till karl kommer hem :)

Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Angelica

men visst är det underligt! vart tar musklerna vägen?

Gud så fina ni var!



2009-11-05 @ 08:56:28
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0