Igår

Igår var vi förövrigt överallt & jösses vad vi fikade :P
Vi åkte först hem till Marcus föräldrar i Hofors, hämtade William,
grattade Larsa på Fars dag & fiikade!
Åkte direkt till mamma som fyllde år igår, grattade henne, fiikade!
Åkte sen för att lämna av Gordon & Marcus hemma sen åkte jag och William till gävle
till farsgubben för att gratta honom på fars dag & fiiikade!!
Hemma i viken stannade jag på ica för att handla lite,
min tur i kassan upptäcker jag att jag inte har mitt kort med mig.
Springer ut i bilen, gasar hem, tillbaka, in på ica, betalar, hem, natta William,
gjorde & åt mat (snitzel, stekt potatis & bea, mmmmh ;).
Seeeeen la jag mig på soffan och mådde pyyyyton!
Marcus åkte iväg för ett nattskift och strax efter kom Emma för att sällskapa :D
Vi kikade The hangover & åt popcorn/ostkrokar :P
Emma sover fortfarande btw :P hehe.



William tyckte om när pappa spelade gitarr ;D
 


Kommentarer
Postat av: Mamzen

ÅHHHHHH, så sockersöt så det svider i hjärtat:D Gobiten....

2009-11-09 @ 17:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0