Myser

Vi myser i sofforna, mätta och VÄLDIGT belåtna efter en suuuupergod middag!!
Jag gjorde något liknande jag gjort förut
med fläskfile, lök, vitlöksbonjour, matlagningsgrädde/vispgrädde & kantareller
så hade vi strips & vitlöksbröd till (japp vi ääälskar vitlök :P ).
De va sådär gott att man aaaaldrig vill sluta äta!
MEN man blir ju mätt, tillslut, tyvärr! :P
Har även gjort iordning lite efterrätt till oss, har lyxat till de lite idag.
Har gjort Marabouchokladmousse som vi tänkte smaska i oss snart med hallon :D
Har aldrig gjort det förr, men de var inte allt för komplicerat så hoppas att de blir gott :)


Marcus & Tummelisa tar en liten tupplur efter maten :)



William sover så sött, idag somnade han inte påengång, därimot på ca 5 min.
Fick gå in en gång till och stoppa om honom, då slocknade min sötnos :)


Hoppas att ni har en toppenfredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0