Nu klarar jag mig

Fredagens maskerad var riktigt rolig med mkt lekar och ståhej :D
Lördagen var mindre rolig därimot, jag mådde PYYYTON, de är såna gånger man tänker:
Va de verkligen värt de?!
Jag la tom ur mig en kräka på morgonkvisten, vilket inte har hänt sen jag gick i 7:an
och mamma fick hämta mig hos en kompis då jag hängde över deras toalett,
kräktes, grinade och snyfftade om vilken HEMSK unge jag var
och nu vela säkert inte mamma "ha mig" längre 
efter att ha druckit överjäst vin med två kompisar, herregud, haha!
Jag kan iaf garantera att jag nu klarar mig från fest och större mängder alkolhol
för i år, heeemska saker dedär! :P

Ångesten blir ju inte lindrigare när man får syn på alla kort som läggs upp,
alla HEMSKA kort, alltså, jag Hatar kort!!
Därför kommer jag inte heller lägga upp ett enda från maskeraden, punkt! :P


Jaja, idag då?
Marcus är åh fiskar, han åkte före sex imorse, galen? Japp! :P
Jag och William klev upp vid o9.oo, skönt.
Ska åka till mamma för lite kaffe om en stund tänkte jag
sen tror jag att vi åker hem så kan jag ev börja
 med kuddfodralen och skynket som jag ska sy :)


Hej så länge :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Joo upp med korten nu! :D otränad partytarm beror det nog på :D hihi köra ett kafferep i veckan då?

2009-11-01 @ 16:41:46
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Malin

vad sägs som i morn tisdag? har du tid för ett litet kafferep :))

2009-11-02 @ 14:10:31
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0