5 timmar

William sov hela natten inatt, KORS I TAKET!
Jag fick sova hela 5 timmar på raken, jiiihooo! ;P
Jag är ju såååå van att kliva upp flera gånger så när han vaknade och jag klev upp
var jag bombsäker på att klockan var ca o2.oo
så jag blev jätte irriterad över att han låg åh gapade & vägrade somna om!
Efter 10 min bråkande stormar jag omkring härhemma, då kommer Marcus upp och säger:
men Sofie, är han inte hungrig då?
- HAN SKA INTE HA MAT fräser jag.
- Men klockan är ju o6.oo ?!
- Jaaahaaaa? Nämen? Okej? Men stackarn, klart han ska ha mat.

Hahaha, va tokigt de kan bli :P


Jaja, hann varken leta maskeradkläder, sola lr sy igår,
dagen sprang iväg iaf så idag har jag en massa att göra!
Om inte annat kommer jag förmodligen få sy maskeradkläder hela natten :P

Hitta lite roligt igår iaf :)
 


Tyckte gräddekannan var så söt, men jag kommer ha mjölk i den :P
Blev två fotoalbum och lite pyssel till den,
så nu måste vi framkalla en massa kort :D
Köpte även lite julklappar till dom minsta.
ÄNNU ETT KORS I TAKET! :P
Jag brukar köpa alla julklappar dagen innan julafton
men nu jäklar har jag bestämt mig att vara ute i god tid :)


Kommentarer
Postat av: Mamma till E

Hi, hi, hi...

Det där har jag oxå varit med om. Kroppen är så inställd på o behöva vakna me jämna mellanrum så man blir koko i huvudet när man väl får sova. ;) Hoppas att du får fler nätter me mycket sömn.

Va rädd om dig o ha det bäst.

2009-10-29 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0