Frukost på sängen

I morse blev jag väckt av mina 3 killar med frukost på sängen!
Jag blev såå glad, en sån liten sak kan göra heeela dagen! :)
Sooom jag älskar dom!!




































Extra skönt var det för att jag varit vaken från och till i flera nätter
då William fått för sig att vakna 100 ggr.
Det är oftast för att han har vänt sig i sömnen
& ibland behöver man bara ge honom nappen, men ändå,
man går fram och tillbaka som en zombie :P hehe.


Jaja, i morse åkte jag och William till öppna förskolan,
det skulle pysslas där idag så jag hade tagit med ett linne
som jag hade tänkt trycka Williams hand & fot på.
Meen det blev inge pyssel för min del, träffade på Fia & hennes lilla Arvid,
och ja, truten går i ett så de tjattrades på :P
Får pyssla nästa vecka istället ;)

Nu har vi ätit våfflor med grädde & sylt i brist på annat,
Marcus har precis åkt till jobbet & jag ska snart bege mig till min favoritbutik i Valbo.
Väntar bara på klartecken från Desirée :P



Hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

VIlken butik är din favvobutik ? =)

2009-10-06 @ 14:27:47
Postat av: Sofie

Madame Nyberg heter en av mina favoritbutiker :D

2009-10-06 @ 20:50:16
Postat av: Fia

Haha, jag förstår inte hur det kan ramla ur så många ord ur munnen på sån kort tid =)

2009-10-06 @ 22:53:45
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0