Glass

Nu sitter jag i soffan & har precis haft upp en en skål med glass :)
William somnade för 30 min sen, han somnade denhär tiden igår med.
Så blir det när man vägrar sova på dagarna,
han har sovit i ca 45 min idag mellan 11.oo och nyss.
Som tur är så har han vaknat runt tolv så jag kan ha gett honom mat
& sen sovit till halv 7 tiden nu när han har somnat på tidigt :)

Jaja, vi är förresten sjuka härhemma,
William snorar och hostar
och jag vaknade upp med en tjock ond hals imorse,
därav glassen :P
HOPPAS för guds skull att det blir bättre och inte sämre,
jag haatar att vara sjuk!!

Titta stora killen kan själv! :)
Inte hela tiden dock, men de är nog inte långt kvar nu :P




Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ni ska inte med på sången imorgon då?:)

2009-10-08 @ 20:53:28
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ja precis :) de kommer fler fredagar :)

2009-10-08 @ 21:52:09
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0