Gokväll

NU är man människa igen :P
Var inte allt för pigg när jag vaknade av William o7.1o i morse,
vinet & ciderna hade satt sina spår :P

Vi hade riktigt trevligt igår, va så roligt att umgås med tjejerna :)
Det var dock inte skitkul på krogen, mkt folk men "tråkigt" folk
& musiken (som är viktigast) var inte den bästa.
Men några moves blev de allt :P

Har inte så mkt kort från kvällen, men några har jag :)


 


Idag var det inplanerat att jag skulle åka på loppisar,
men med tanke på hur jag kände mig när jag slog upp ögonen
vågade jag inte sätta mig bakom ratten, inte på hela dagen faktiskt :P

Vi har därimot hunnit varit på 2-års kalas,
Marcus föräldrar har varit på besök
och så har vi varit och hälsat på hos Danne & Marie nu på kvällskvisten :)


Nu ska vi äta lite gotta och kolla på film, lite söndagsmys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0