Snickerskaka

Go´kväll!
Dagen har bara försvunnit & nu sitter jag här i soffan,
letar inspiration på bloggar/nätbutiker & småkikar lite på tv :)

Vi har haft besök av både mormor & morfar och farmor & farfar idag,
så William har varit glad, åtminstånde fram till en halv sju,
då blev han supertrött tack vare att han vägrade sova när han skulle sova :P
Så han somnade före sju, får se hur denhär natten blir,
han sov faktiskt hela natten inatt, vaknade vid halv sju av att han gnällde.
Tror Icke att denhär natten kommer bli lika harmonisk :P

William tycker om sin frysta bitgrej :P




Har gjort snickerskaka idag åh, JAG ÄÄLSKAR snickerskaka,
de är ju såååå gott! :P
Kan skriva ut receptet sen, ni bara mååste smaka om ni inte gjort de! ;)

Håller även på att måla några smågrejer som skrek efter vit färg :P
Visar resultaten sen :)


Kommentarer
Postat av: L-L

Kul att du är med i min utlottning! Vilken sötnos ni har där hemma!



Kram L-L

2009-10-07 @ 22:33:59
URL: http://www.vitanyanser.blogspot.com
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ja skriv recept :) för jag blev så sugen på de i lördags när min kusin bakat det å har du ett recept är ju det kanoners :)

2009-10-07 @ 22:42:40
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0