sömnlös natt

Fy i satan vilken natt dehär har varit.
Började med att jag hade riktig feberfrossa & somnade tillslut in med raggsockor :P
SEN började William vakna varje timme 
& vid halv 4 fick han för sig att han var pigg.
Så han fick ligga bredvid oss, flinade & gurglade i en timme ungefär 
innan han somnade om.
Han hade också feber & var jättesnorig, min lillkille :(
Då gick jag iaf och la mig i gästrummet, han tog upp så mkt plats
 & jag behövde lite sömn :P 
Han vaknade  sedan vid o6.oo,
 så jag fick vanka runt med vagnen för att få honom att somna.
Sen vaknade han o7.1o, upp igen, gav honom mat.
Sen vaknade han två ggr till på ca 35 min så då fick tillslut Marcus gå upp med honom
 & jag sov heeeelt slut fram & tillbaka till 11.oo.

Nu har Marcus åkt till jobbet, får se om han kommer hem tidigare,
han känner sig också krasslig :(
Trots de städade & damsög han överallt innan han åkte,
det var guld värt, orkar inte göra allt för mkt idag känner jag :)


Nu ska jag äta lite "frukost" :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0