Stege - KLAR

Halleluja vad jag har hållt på nu,
sågat och spikat åh fixat.
Så nu är stegen Klaar :D
Vet inte riiikigt vad jag tycker om resultatet, jag tror att jag är nöjd ;P
Jag vela ju ha en stege som såg ut som den är plockad direkt från stenåldern
och det gör denhär, kanske föör mkt stenåldern? Jag vet inte än :P
Resultatet får ni iaf se imon ;)

Det blev inge måla klart skänk idag inte för nu lär jag fasiken sova,
trött trött trött är vad jag är.
Får ta tag i det imon :)


Såå, sov gott nu! :)


Kommentarer
Postat av: - Desirée Serung, shoppingbegär & inredningstankar ♥

Nej då den är super fin! :)



Okej , nu när jag är inne och kikar finns det fast dyrare - vilken storlek har dudå? finns gråa i 36 som är riktigt snygga - men som sagt de kostar 600 på fast pris. Hoppas du hittar några du med :)

2009-10-02 @ 00:25:55
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0