Valbo

Hääärliga fredag! :)
Trots att jag var ruggigt trött imorse
efter att ha "bråkat" med William inatt och tiiidigt i morse, morr!
Men nu så! Ligger han åh sover, har gjort de ett tag så han vaknar nog snart :)
Har iaf hunnit betala räkningar (aalltid lika roligt
och nu håller jag på att tvätta soffklädseln i klorin 
då den blivit nästintill grådassig och de gillas ICKE! :P

När Marcus kommer hem ska vi åka till Valbo & Ikea åh strosa lite,
handla hem en massa ljus, kanske käka/fika lite!
Myyysigt! De händer inte allt för ofta att han vill åka in till Valbo
men nu var det tom hans idé, JIPPI! ;P


Känner nog tom för att kanske handla hem en flaska vin 
och surpla på ett glas ikväll när lillplutten har somnat :)
Ska nog prova göra en maträtt som jag såg på Tinas tinas cookalong
för någon vecka sen ikväll också.
De var med fläskfilé, västerbottenost, gräddfil och kantareller
så skulle de va gott med klyftpotatis till, mmmh ;P
VI får väl se, vi får väl se :)


Hej så länge :)


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ja :) njae.. jag tror inte de.. tror de är om 2 veckor nu ;D

2009-10-23 @ 12:59:32
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack tack =) Skulle bara vilja måla väggarna runt omkring vita men då stryper karln min mig =P

2009-10-23 @ 17:41:25
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0