Ännu en pysseldag

Hur orkar jag frågar dom? :P
Jag vet iiinte, jag har nog damp, haha :P
Låg vaken i 2 ½ timme igår efter jag Tänkt sova 
och gjorde planer för vartenda rum, jag blir knäpp!
Hade lust att gå upp då, mitt i natten åh börja.
 Men med tanke på att William vaknar till och från efter kl o6.3o
så kändes det inte som den bästa idén :P


Jaja, började dagen med en promenad till Ica för att handla.
Släpade hem kassar, hund och barn
lagomt till Bella kom för en visit.
Kaffet hann lagom bli klart tills Emma hurtat sig hit,
så vi åt bullar, kakor, drack kaffe & tjattrade, 
pensionärer som vi är :P 
Dom drog sig hemåt strax före tre, Marcus kom hem
och jag började med maten som idag blev
köttfärsbiffar a lá Sofie & varm couscoussallad med lite soya!
Det var riiktigt gott, var första gången jag gjorde couscoussallad,
var mamma som gav mig idén häromdagen :)

Ser kanske inte allt för aptitligt ut, men de var supergott :P



Nu har jag precis satt mig i soffan efter att ha fixat och donat i hallen,
passade på när Marcus & William snozade :)
Jag är riktigt nöjd faktiskt!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0