Gokväll

Jösses, nu är jag hemma efter mkt traskade :)
Tog med mig William & G för en tripp till stan.
G skulle inte få följa med egentligen då jag skulle fika.
Meen, när jag höll på att fixa med vagnen och skötväskan
hoppade han i under vagnen
,
livrädd att han skulle bli lämnad & då fick ju jag lite ont i hjärtat :P
Såå ringde till mamma åh frågade om han kunde vara där sålänge och det fick han :)



Fikade lite på stan sen gick jag & Emma till mamma för en kopp kaffe,
satt åh häckade lite i hennes soffa tills jag laddat upp för en tripp hem :)
Tvingade även Marcus att komma åh möta oss,
de är ju såå tråkigt att gå själv!

Emma "spökar ut" William, soom vanligt :P



Har alltså gått drygt en mil idag & det känns kan jag säga :P
Ska verkligen försöka låta bli alla gosaker nu!!
Ska det vara så jäkla svårt egentligen?
Man kan ju äta på helgerna, men inte vaaarenda jäkla dag, som jag gör!!
De är chips, ostkrokar, godis, bullar, kakor lr läsk m.m, vaarje dag.
Nä, vet ni vad, nu lär jag ta mig i kragen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0