Hofors

Goo´kväll!

Har spenderat hela långa dagen och kvällen i Hofors :)
Jag, William & G var först åh hälsade på Erica & Nelly
efter att vi hämtat upp Marie.
Hon bjöd på "Larsas Favoritkaka" som hon kallade Silviakaka(?),
supergott! :)
Det tjattrades på & spyddes på, stinkande trevligt ;P



Erica, hurtfian själv, skulle på innebandyträning vid fem
så jag tog med mig G och W till Marcus föräldrar
där jag klistrade mig fast tills det var dags att hämta Marcus på jobbet :)
Dom har rena guldgruvan i källaren
jag hade hela bagageluckan full med grejer när jag åkte hem, iiiiih :P
Som vanligt när jag åker därifrån (utan Marcus) då :P haha.
Jag ska visa grejerna imon ;)

William fick en superbra "bärsittryggsäck" :D
Tack åh tack, igen :)



Nu på kvällkvisten har vi tryckt i oss varsin ost & skinkbaguette
& nu ligger vi nerbäddade :)


Sovdags/tvdags!
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Guud vilken häftig "rygga". Han ser ju ut som en riktig liten prins där han sitter:D Lilltrollet.....

2009-09-16 @ 07:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0