Idre

Hallihallå.
Idag har vi varit iväg på en tripp till Idre, vilken tråkig liten stad/by,
det fanns iingenting förutom två små hus med diverse prylar.
Vi fick tom fika inne på Ica för ingenting annat var öppet :P hahaha.
Jag som hade hoppats på en Massa loppisar, viilken besvikelse :P

Vi var upp på fjället i Idre, jättefin utsikt :)
 


Ikväll har vi laddat upp med massa god mat & massvis med gotta,
de är ju trots allt sista kvällen ;)
Dagarna har bara flygit förbi, vette sjutton vart tiden har tagit vägen,
mysigt har vi haft iaf :)
Fast som alltid ska det blir skönt att komma hem,
William tycks vilja bryta alla sina rutiner här :P


Nu har Marcus föräldrar åkt iväg en sväng, William sover lite middag,
Marcus är ute på äventyr & jag sitter här . .

och har såhääääär fjortisroligt ;P
   


Näe, nu ska jag glotta bloggar :)


Kommentarer
Postat av: mamzen

Jag saaaaaaaaaaknar er, kom hem nu din toka. Fjälluft i så många dagar kommer att göra dig galen;)



Kraaaam

2009-09-26 @ 21:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0