kreativ

Idag känner jag mig riktigt kreativ faktiskt,
nu har all inspiration och allt lagt sig från igår :P
Sååå, idag ska jag göra en höstkrans till dörren och även några in,
behöver lite grönt härinne känner jag :)

William håller precis på att slå igen dom små ögonlocken,
så när han vaknar ska jag ta med mig honom i bärselen'
 och G för en skogspromenix & leta lite "kransmaterial" ;)
Ska även ev försöka snickra ihop en egen slags stege,
som jag ska ha i sovrummet, då jag har letat en i ca 1½ år :P
Vill ha en till toan och hänga handdukar över också juförsig,
men den får väl vänta :P
Vill ha den/dom lite ranglig och sliten sådär
och det ska jag väl lyckas med :P hehe.


Hörs sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0