New day new adventures

Godmorgon/förmiddag!

Jag och William hade en riktig slödag igår,
satte inte foten utanför tomtens gränser :P
Det var skönt, vi mös och när han sov
försökte jag förstå mig på hur man ändrar bloggens utseende lite.
De är inte lätt, men kul, de är dock iinte klart, som ni kanske ser :)

Emma har lånat vårat gästrum inatt, hon sover fortfarande.
Så idag har vi bestämt en heldag :)
Känner nog för en sen pepparlaxsalladslunch på Marangoni idag,
hon brukar inte vara så svårövertalad vad gäller de ;P

Sen tänkte jag ev ge mig på ett projekt,
tänkte, när Marcus ändå inte är hemma, men de är ett ganska stort projekt
så får se om jag orkar sätta igång med de.
Undra já va Marcus skulle säga :P haha


Hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0