Pjuuuuuuh

Som det har packats nu!
Bilen är knökfull, förutom det lilla som ska packas in imon
så får det inte plats en pryl till förutom oss & G såklart :P
Sa jag att det ska bli såååå mysigt? :P

Larsa & Mia har tagit med internet, toppen,
hur skulle jag annars klara mig utan att kolla alla bloggar 10 ggr om dagen? :P
Så kan jag ju även hålla er uppdaterade
om vad som försiggår ute i vildmarken, haha ;P



Hittade lite godingar på forever21,
looki looki :)



NU ska jag sova.
I morgon väntar en fullspäckad förmiddag, det ska förberedas
& packas färdigt
, det ska bakas, göras iordning fika, roa William,
rasta & roa Gordon, ja ni vet ;P
Sen väntar en låång road trip & den kan ju bli spännande,
vi får väl se vart vi hamnar & om vi kommer levande ur dehär :P


Hörs imon!
Nattinatti


Kommentarer
Postat av: - Desiree, shoppingbegär& inredningstankar ♥

Tack så hemskt mycket, gud vad glad jag blir :) Jo men din är ju jätte fin den med! Om inte annat så är din blogg kanon att läsa, går alltid in på din först på morgonen :) du skriver verkligen så de intresserar och inspirerar!



Ha det kanon i fjällen (man blir rikitgt avis, skulle också vilja åka på en liten tripp) och uppdatera massa därbora ;D

2009-09-23 @ 02:26:48
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0