Bloggtorka

Har inte haft någon lust att blogga nå speciellt senaste dagarna och därför har jag inte gjort de heller!
Men nuså! :) Har knäppt lite kort på nedervåningen där jag har gjort vårfint, som jag tänkte visa sen :)
Har även småshoppat lite som jag också så kan visa sen ;)

Nu snart ska jag åka till Sabbe som fyller år idag åh gratta henne innan hon ska jobba
sen ska vi på stan en sväng & sen ska jag förbereda mat åh lite så tills senare idag då
Mamma, Micke, Lillasyster + pojkvän & Angelica kommer för påskmiddag
och en helkväll med biljard och basta"ning" :D

Varför ska de alltid bli så att en hel hög med folk fyller år just den månaden som man har bra med pengar över? :P
På ett vis är de ju bra men ändå inte, för när alla presenter är handlade så står man där "pank" igen :P haha.
Först fyller ju Sabbe år idag, sen fyller Elliot, sen fyller Erica & sen Jonas & sen Alva!
De är ju svårt att hitta presenter också iallsindar, lär ge mig ut i tid åh handla till alla känner jag :P

Jaja, nog med strunt!
Vi hörs sen istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0