Brakfrukost




Började min dag med sovmorgon då Marcus gick upp med W, aah :)
Numer är en sovmorgon att halvsova till o8.3o :P haha
Passade på att kliva upp när M, G och W gått på promenad så det var helt tyst när jag klev upp :D

Vid o9.oo-tiden åkte jag och köpte nybakat bröd för att sedan hämta upp Marcus mamma
som kom för att pussas lite med W och äta frukost med oss, även min mamma kom
så vi hade en riktigt mysfrukost :)

Vid halv tolv tiden åkte vi och Marcus mamma för att hämta upp vaggan som William hade när han var pytte
då vi hade lånat ut den sen åkte vi vidare till Valbo för att strosa lite
och köpte födelsedagspresent åt Marcus lillebror som fyller år på lördag :)
Jag Fyndade som ni kan se ovan :D Har gått och pillat på dom blommiga örngotten och tulpanerna flera gånger
men nu när de var rea kunde jag ju inte stå imot ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

Så många gånger som ni åker till Valbo utan att komma in på Stadium o hälsa på lilla mig =) retas lite

2010-04-13 @ 21:37:00
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0