Garderobsstäd







Bild 1. Klädstång med dom nyaste kläderna & favoriter
Bild 2. Jackor & Skor
Bild 3 & 4. Tjocktröjor/koftor & kläder som ska in i en annan garderob i Williams rum


Pjuuuuuuh! Såhär stökigt blir de lätt (om man heter Sofie) & om man har extrarum som knappt används,
då kan man slänga in allt skit där :P
De värsta är att de förmodligen kommer att de ut sådär snart igen :O

Jag skulle ju egentligen kunna göra mig av med sååå mkt mer kläder
Men jag har så svårt att göra mig av med saker trots att jag har varit duktig
och gjort mig av med massa kläder och saker senaste månaderna, SUCK!!


Kommentarer
Postat av: evelina

så där ser det ut i vårat extrarum också, grejer och kläder överallt haha :P vet inte hur många gånger jag städar där inne, så stänger jag dörren så man slipper de eländet :P

2010-04-06 @ 22:20:46
URL: http://evelinaholmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0