Kaffe & snickerskaka

 

Sitter här i min ensamhet åh smaskar i mig lite kaffe & snickerskaka.
Ska gå ut åh väcka William som sover ute i vagnen om några minuter :)
Han har varit bråkig åh vägrat somna både på förmiddagen och eftermiddagen
så har gått ut runt här i området med vagnen för att han ska somna, de har jag aldrig behövt!
Tror att framtänderna kommer kika fram när som helst, han är såå svullen och har nog jätteont, stackarn!

Jag har hållt på att tvätta, möblerat och pysslat lite i sovrummet
och nu håller jag på åh försöker bleka en jeansjacka
,
tvättar den för andra gången nu så får väl se hur de blir :)


Kommentarer
Postat av: - Desirée Serung, high heels gives you a better view.

Jaa provar du blekningen nu ?:D Jag måste bleka min med, så man åtminstonde har den klar till sommaren :D



Du jag tänkte om du har tid på typ torsdag eller fredag och hjälpa mig lite med håret ? ;P Bara om du har tid såklart :D



Imorgon ska jag till bikbok föressten och köpa sjalen -ringde till de idag och de hade tydligen många kvar så det skulle nog räcka till mig med ;P

2010-04-05 @ 17:00:04
URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0