Mörbultad

Jag känner mig heelt mörbultad!!
Var på massage för första gången igår, de gjorde ont så jag vela dö samtidigt som det var superskönt
och de var inte en dag försent!
Nu tänker jag gå en gång i månaden/varann månad, jag går jämt åh klagar över min rygg
så de kan det vara värt :)

Iaf så känns det som jag har ett stort blåmärke över hela ryggen idag, gör ont såfort man tar på den,
de är väl . . posetivt antar jag :P


Idag ska jag jobba :D Börjar 12.oo och slutar en 19.oo-2o.oo sisådär :)
Sen ska jag jobba imorgon också, de är ju toppen! :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Yes, de har blivit en hel del på slutet. Fyra, fem dagar i veckan =) så nästa gång får ni ta och pallra er upp =)

2010-04-14 @ 20:30:17
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0