Supermysig dag

Idag började jag och W dagen kl o6.oo då vi låg och mös i sängen till barnprogram
innan vi klev upp och William fick lite frukost.
Sen gjorde vi iordning oss och åkte för att väcka liv i Emma
och sen vidare för bestämd frukostdejt o8.oo på Marangoni med Anna, Linda och Sabbe, suupermysigt,
vilken toppenstart på dagen :)
Efter frukosten strosad jag och Sabbe lite på stan och strax före 11.oo åkte vi för att hämta upp G
och åkte sen hem till mamma för att hälsa på och ge William mat.
Sen åkte vi till Sabbe för att gå på promenad med henne och Linda,
tillbaka på stan stannade vi till på Marangoni igen innan jag, W och G åkte hem för att laga middag,
blev kyckling, ris och currysås :)
Efter maten åkte vi för att handla lite, hemma igen slet jag ut vagnen,
på med regnskyddet och gick en sväng med G. Sen blev de snabbstädning och dammsugning.
Sen var de dags för William att mysa ner i pyjamas, tandborstning och varvade ner lite framför bollibompa
innan han fick välling och somnade bums :)

NU är jag trött! :P





De är förresten så himla skönt att William äter våran mat, han har gjort de i någon vecka nu,
äter mest bara burkmat om vi är borta :)
Kryddar och saltar inte hans mat bara :) Men glad är han ändå :P
Så får han äta själv också om de inte är Suuuperkladdigt, jätteskönt! :)
Han kan inte hantera skeden riktigt än dock så man får hjälpa till med någon sked då och då
men tom så man hinner äta sin egen mat samtidigt, de ni ;P hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0